Team Zone

Vorbe care zidesc si vorbe care smintesc

Skip to: Content | Sidebar | Footer

Profesioniştii ţepelor – astăzi despre UrgentCargus

17 January, 2017 (20:17) | D'ale vietii | By: Florin Popa

Cu siguranţă că dacă pe vremea lui Homer s-ar fi auzit de UrgentCargus, Odiseu ar fi rămas un biet anonim. În locul lui, poetul orb ar fi scris despre epopeea sutelor de clienţi înşelaţi care încă mai aşteaptă, după mii de ani, livrarea coletelor încredinţate spre livrare URGENTĂ celor de la UrgentCargus.

De ce acest articol şi de ce aceste rânduri?

Am să încerc să întocmesc un decalog:

  1. Pentru că de mai bine de 10 zile îmi ţin degetele încrucişate (gest apărut acum mai bine de 2,000 de ani la creştini şi popularizat de americanii zilelor noastre) pentru şansa de a mi se livra un plic.
  2. Pentru că am ajuns – fără a trece pe la starea civilă şi biserică – să am o relaţie apropiată şi să vorbesc cu cei din call center-ul UrgentCargus mai mult poate decât vorbesc cu soţia, rudele şi prietenii. La un loc.
  3. Pentru că avocaţii consultaţi mi-au spus că n-am nicio şansă dacă îi acţionez în instanţă pe cei de la UrgentCargus. Nu în Republică.
  4. Pentru că vreau să iniţiez o campanie în urma căreia UrgentCargus să piardă 100 de clienţi. Bine, eu mi-aş dori să dispară de pe piaţă, dar prefer să gândesc mare, dar să pornesc mic.
  5. Pentru ca într-un viitor apropiat Internetul să nu mai fie plin până la refuz cu comentarii ale persoanelor şi entităţilor păcălite de UrgentCargus.
  6. Pentru că uneori este cazul să ne ridicăm şi să-i “popim” pe cei care îşi bat joc de noi.
  7. Pentru o piaţă ceva mai aşezată.
  8. Pentru un dram de normalitate.
  9. Pentru că am niţel timp.
  10. Şi, bineînţeles, pentru bucuria de a scrie, întrucât sunt cam nescris.

Moment în care (marţi, 17 ale lui Gerar 2017, orele 13.45) plicul a ajuns la destinaţie. Epocal. Superb că acest eveniment m-a surprins exact în acest loc al articolului. Dar să continuăm.


Iată versiunea pe scurt a epopeii:

Luni, 9 ianuarie
Preluare plic.
Marţi, 10 ianuarie
Ajuns la destinaţie la 18.08 – după orele de program!
Destinatar negăsit, nu telefonat, nu SMS, nu aviz.
Miercuri, 11 ianuarie
Nu au mişcat nimic (a fost ziua cu ninsoarea).
Nu telefon, nu SMS de informare, nu aviz.
Joi, 12 ianuarie
Am sunat şi făcut tărăboi, răspuns că se rezolvă.
Nelivrat, probleme auto, cică.
Nicio informare că nu au livrat.
Vineri, 13 ianuarie
Până la ora 12.30 când am sunat iar să fac scandal, nu l-au mutat pe plic din depozit.
Nelivrat, motiv – vreme nefavorabilă.
Nicio informare că nu au livrat.
Luni, 16 ianuarie
Iar telefoane, iar promisiuni şi angajamente.
Reclamaţie pe email. Fără efect sau vreun răspuns.
Livrare neefectuată.
Marţi, 17 ianuarie
Din nou telefon, iar probleme auto la agent.
Am făcut iarăşi hărmălaie.
EVRIKA! La 13.45 au reuşit să ducă plicul la destinaţie!


Ataşez şi istoricul comenzii, aşa cum apare la ei pe site.

Ar fi de precizat că vorbim despre un plic trimis din Bucureşti în Bucureşti.
Închei aici, pentru că nu vreau să vă plictisesc.

Intenţionez să iniţiez şi o campanie pe Facebook pentru aceeaşi cauză. Ştiu, nu am Facebook, dar încerc să găsesc o variantă.

 

Florin Popa
Team Zone – Team Building & Training
www.teamzone.ro

Team Building Blog

Write a comment





*