CUSTOMER CARE
 

OBIECTIV

Serviciul catre clienti se refera la o gama larga de activitati pe care compania si angajatii sai le desfasoara pentru a mentine satisfactia clientilor astfel incat ei sa continue sa faca afaceri cu compania si sa vorbeasca pozitiv despre ea altor potentiali clienti.

Ce vor clientii si care sunt pasii necesari pentru a fi siguri ca acestia primesc ceea ce isi doresc ?

STRUCTURA

  • Cunostinte si competente de baza

  • Sa intelegem clientii - dorinte, necesitati si asteptari

  • Sa intelegem clientii - personalitati si modele de comportament

  • Comunicarea - verbala, non verbala si para verbala

  • Serviciul clienti si telefonul

  • Ascultarea clientilor

  • Parafrazarea si punerea intrebarilor

  • Raspunsul catre clienti: explicarea, persuasiunea si negocierea

  • Cum facem fata unui client dificil

DURATA

 

1 - 2 zile

 

 

 

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


Home

Team Building

Training

Clienti

Valori

Locatii

Contact