TEAMWORK
 

Lucrul in echipa - “Teamwork” - reprezinta un obiectiv important al oricarei sesiuni de Team Building, majoritatea companiilor cu care am colaborat privind munca in echipa ca pe un element esential in atingerea obiectivelor organizatiei.

Termenul “Teamwork” este definit in dictionarul Webster ca fiind actiunea comuna a unui grup de persoane, in care fiecare isi subordoneaza interesele si opiniile personale unitatii si eficientei echipei. Individul nu isi pierde din importanta – doar ca eficienta lucrului in echipa transcende realizarilor individuale si efectul maxim se produce atunci cand contributiile personale se armonizeaza pentru atingerea scopului comun.

 

CARACTERISTICILE UNEI ECHIPE EFICIENTE

1. OBIECTIVE CLARE

Obiectivele echipei sa fie formulate fara ambiguitate, sa fie masurabile, concise si agreate de toti membrii.

2. ORIENTARE SPRE REZULTATE

Echipa trebuie sa fie lasata sa obtina rezultatele stabilite, in maniera decisa de ea insasi.

3. COMPETENTA

O echipa perfect instruita, in care toti au locuri bine fixate, in acord cu pregatirea si nivelul de competenta.

4. IMPLICARE SI UNITATE

Nu neaparat un acord total in decizii, cat o directionare a  tuturor pentru obiectivele comune.

5. CLIMAT DE COLABORARE

Doar o atmosfera de incredere poate sa genereze respectul reciproc necesar performantei.

6. STANDARDE INALTE

Membrii echipei trebuie sa inteleaga exact ce se cere fiecaruia si ce trebuie echipa sa duca la bun sfarsit.

7. SUPORT SI INCURAJARE

Incurajarile si recompensele sunt necesare si la nivel de echipa, la fel cum functioneaza la nivel individual.

8. LEADERSHIP PRINCIPIAL

E limpede ca trebuie sa existe un leader, dar acesta va lucra pentru echipa – si nu invers.

 


Home

Team Building

Training

Clienti

Valori

Locatii

Contact