CREATIVITATE
 

In organizatiile actuale ideile noi sunt un motor important si o pretioasa sursa de avantaje competitive; astfel, stimularea creativitatii s-a transformat intr-unul din obiectivele esentiale ale fiecarei companii. Orice proces creativ devine insa inutil daca nu este urmat de un plan de actiune – ideile trebuie sa fie evaluate, perfectionate si transformate in lucruri concrete pentru a aduce cu adevarat valoare.

Va propunem module de Team Building cu o structura de exercitii special concepute pentru a aduce la suprafata gandirea laterala a participantilor prin plasarea acestora intr-un context diferit, deoarece creativitatea este principalul factor care face ca echipele sa lucreze mai eficient si sa depaseasca nivelul de performanta anterior.

 

TIPS&TRICKS PENTRU STIMULAREA GANDIRII CREATIVE

·  Dezvoltati prin instruire competentele creative ale membrilor echipei

·  Utilizati tehnici de stimulare a creativitatii echipei

·  Creati un mediu de lucru pozitiv si, de ce nu, amuzant – daca sunt relaxati, oamenii sunt mult mai creativi

·  Asigurati un climat deschis, unde sa poata fi discutate toate ideile, indiferent cat de “ciudate”

·  Includeti in echipa persoane cu experienta in domenii creative

·  Stimulati aparitia si prezentarea punctelor de vedere divergente

·  Incurajati membrii echipei sa gandeasca mai departe de “fisa postului”

·  Cautati si selectati continuu idei noi si discutati-le in echipa

·  Confruntati-va echipa cu obiective si termene limita in procesele de creatie

·  Recunoasteti si evidentiati succesele datorate gandirii creative

 

OBSTACOLE IN CALEA CREATIVITATII

·  Prejudecata in acord cu care creativitatea este o caracteristica a unui anumit tip de persoane, nu a oricaruia dintre noi

·  Teama de esec – frica de a gresi paralizeaza gandirea inovativa, stimuland in acelasi timp mediocritatea

·  Ignorarea ideilor fara o aplicabilitate practica evidenta – din 100 de idei “traznite” este suficienta una singura care sa functioneze

·  Falsa presupunere ca “stim ce merge si ce nu” – obisnuim sa judecam pe baza experientelor anterioare, anuland de multe ori noul si progresul

·  Rezistenta la schimbare – orice idee noua va conduce la modificarea confortului starii actuale

·  Replicile cinice de genul “Da, dar ...” – organizatia nu va genera idei noi atat timp cat acestea vor fi primite cu reticenta

 


Home

Team Building

Training

Clienti

Valori

Locatii

Contact